Inte långt kvar nu...

Gårdagen var en riktigt ynklig dag, jag har visst dragit på mig magsjuka
och gårdagen spenderades i soffan med feber och ont i hela kroppen.

Jag piggnade dock till framemot kvällen efter att maken hade kommit hem och
lagat mat till mig, och idag mår jag ännu bättre! Inte ont i magen öht! :-D
Tur som fan att det gick över så snabbt, hur ska jag annars hinna med allt till kalaset!?

Jag har ju hur mycket som helst som ska bakas och städas och pyntas...
Tänker börja städa och röja upp inne och ute idag men väntar med att
baka till i helgen så jag är riktigt frisk, vill ju inte smitta ner mina gäster!

Ja, önska mig gärna lycka till med både magsjuka och kalasbestyr,
det kommer behövas om jag ska hinna klart i tid! ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det gick över riktigt fort för dig där Hella.. Inte kul alls att va sjuk.. Hade jag vart hemma i Jämtland hadde jag kunnat kommit å hjälpt dig baka.. synd att jag va så långt bort.. Hur gick det med bakandet? :)

2010-04-25 @ 18:56:29
Postat av: Anonym

självklart glömde jag fylla i att det var jag: Elin, som skrev nyss.. :P

2010-04-25 @ 18:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0