Nygammalt projekt.



Ikväll när jag började styra upp syhörnan, så hittade jag en del gamla projekt i en korg.

Bland annat dessa två handledsvärmare som jag med liv och lust började på i januari 2008
och som jag har stickat i perioder och som sen har blivit bortglömda och liggande.
Kanske dags att ta tag i det nu? 
Det är ju faktiskt inte mer kvar än att en ska maskas av, sen är det bara
att sy ihop och virka en liten kant upptill så är dom klara!

Ja varför inte, dom kan ju verkligen behövas nu i iskylan....

Kommentarer
Postat av: Ida

Ta och uppdatera bloggen du istället för att gnälla på stackars mig som ligger hemma i soffa och tycker synd om mig själv!! Skitkärring!!!!!!! :)

2010-02-27 @ 22:21:43
URL: http://sajumiid.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0