Göra själv - eller inte?

Maken är som sagt hemma och sjuk idag så det blir en dag i soffan.
För tillfället är det ett inspelat avsnitt av Bygglov som underhåller oss och jag har faktiskt
börjat fundera på att söka till programmet. Inte för huset utan för min lilla hobbystuga och
förrådet/snickerboa ute på baksidan. Eventuellt även lite hjälp med köksträdgården.

Jag har ju sett rätt många avsnitt och jag gillar verkligen Mijas sätt att inreda, hon är riktigt bra!
Frågan är ju bara om det skulle bli som jag vill ha det.... Förmodligen skulle det överträffa
alla våra önskningar, särskilt i min stuga, eftersom hon håller på och syr själv.

Jag är helt säker på att det skulle bli helt otroligt bra men jag är ändå feg och
vågar inte riktigt skriva en ansökan att skicka iväg. Varför? Ingen aning!

Vad tycker ni? Ska jag eller ska jag inte?

Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart ska du söka, vore väl coolt att få hem dom till er!!

2010-02-23 @ 19:58:43
Postat av: Erica

Sök! Jag har sökt till bygglov, simon och tomas, äntligen hemma, roomservice- you name it! Men har ännu inte kommit med :( Hoppas du har bättre lycka! Vore kul att få se ert hus :)

2010-02-23 @ 20:33:25
Postat av: Hella

Ja det vore ju jättecoolt, men det kanske skulle blilite jobbigt med alla fjortisar som hänger efter Matte...? ;-)

Erica: Vad ska ni ha hjälp för? Jag tycker det verkar fint och färdigt ert hus, iaf på de bilder jag sett på bloggen! Vad gäller vårt hus så är det bara att komma förbi och ta sig en titt när som helst :-)

2010-02-23 @ 23:14:47
Postat av: Erica

Nja, vi har en hel källarvåning som är oinredd men övervåningen är nästan klar. Bara badrum och kök som ska bytas ut..! Vore bara så kul att få någon annans nya idéer, lite nytänkande! Kanske tar en svängom endera dagen då! Kram!

2010-02-24 @ 20:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0