Spännande onsdag

Gud vad jag är hungrig! Sitter och inväntar inspirationen som ska få mig att lyfta arslet
och hämta filen så jag slipper svälta... Den verkar inte komma så snart får jag väl göra det ändå.

Strax före 10 kommer grann-Ida och hämtar mig för vi ska minnsan städa bygdegården.
Kul kul kul... ZzzzZZzzzzz

Jag var inte alls sugen på det idag. Jag vill hellre hänga med Sarah på loppis!
Jag hoppas verkligen att vi är färdigstädade till 13 så jag kan hänga på.

Borde inte vara ett problem för Ida är sjukt effektiv och
går fram som en tornado så man blir alldeles trött :-D
Skulle jag göra det själv skulle det förmodligen ta hela dagen
medan Ida säkert skulle få det gjort på ett par timmar ensam :-)  
Ibland när vi gör saker tillsammans på bygdegården så känns
det t.o.m som att jag sinkar henne eftersom jag är så långsam...

(Ida, du är min idol, du fattar det va!? ;-))

Nä, nu jävlar blir det frukost!


Kommentarer
Postat av: Ida

Men hallå! Vem var det som va mest effektiv idag?? Inte jag iaf! :) Men snyggt fick vi till det. Så nu kan du njuta av att gå på loppis. Så tar jag mina volanger och barn och går på badet. :)

2010-03-10 @ 11:36:44
URL: http://sajumiid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0