Jag har ÄNTLIGEN blivit med hylla!

Häromdagen fick jag och maken ett ryck och började röja upp på "kontoret".
Det har hela tiden varit rummet som inredningsguden glömde, och mellan
stortstädningarna har det fått tjänstgöra mest som förråd och avstjälpningsplats.

Jag har vid ett tillfälle ställt in ett bord där som skulle bli ett sybord så länge, i väntan
på att den skeva lilla stugan ute på gården ska bli en underbar pysselverkstad.
Detta bord har jag dock inte kunnat använda många gånger...
Det har varit fullsmockat med grejer, både sysaker och annat skrot, och på golvet runt om
det, under det och brevid det har det också stått lådor och påsar med grejer och tyger mm.

Det fina med detta lilla ryck som vi fick var att maken äntligen tog tag i att flytta vapenskåpet!
Detta betyder att det ryms en hylla brevid mitt bord, och det är EXAKT vad jag har behövt hela tiden!

I förrgår var jag till min lilla Fåker-darling och såg då att hon hade två likadana hyllor av
"rätt" sort, så jag tjatade helt fräckt till mig en av dom som vi åkte och hämtade igår!
(Tacktacktacktacktack Råsa, du är bäst!!! :-D)

Det kändes så skönt att kunna pyssla och lägga in alla grejer i hyllan igår, det blev ju sån ordning
och nu ser jag vad jag har och det är lättillgänligt! Kommer bli så kul nu att göra saker där inne :-D


Sybordet före och efter!                              Före hylla och efter!


Nu hoppas jag att kreativiteten kommer flöda och jag kommer kunna få saker gjorda!

Kommentarer
Postat av: Fegisen fd Tessan

Snyggt jobbat!

2010-04-10 @ 16:03:54
Postat av: Hella

Tackotack fegisen! Det var SÅ värt allt slit :-D

2010-04-10 @ 17:07:43
URL: http://stortochsmatt.blogg.se/
Postat av: Råsa

Jamen fifan vad bra det blev! Kreativiteten flödar alltid bättre när det är lite mer ordning än oreda :)

2010-04-11 @ 14:01:23
Postat av: Myaraq

En sån där hylla skulle man ha!

2010-04-14 @ 18:35:05
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0