Maken har fått eld i baken!

Nu har äntligen badrum/tvättstuga-projektet vaknat till liv på allvar igen!
Häromdagen kom det en rörmokare som kollade hur vattnet skulle kopplas in
(allt är ju draget och klart, men av en annan rörmokare) och igår åkte han och maken
iväg och köpte kranar, toastol och duschblandare, så nu känns det verkligen på riktigt!

Imorgon kommer det med lite tur att ramla in en eller två rörmokare på eftermiddagen för att
fixa lite, så maken har som sagt lite press på sig nu att det ska vara klart för installation snart.

I förrgår kaklade han i tvättstugan och igår fogade han så idag är det min uppgift att spraya
vatten där inne så det inte spricker. Tror dessutom att jag ska måla taket... Kanske ;-)

Åh, det känns så BRA!!!!! Snart kommer vi ha en riktig tvättstuga för första gången på 6 år!
Det är större för mig än att badrummet kommer vara klart, jag längtar VERKLIGEN efter
att kunna hålla på med tvätten nån annanstans än i köket där katterna lägger sig på den...


LYCKA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0