Det går framåt!

Återigen har jag varit ute på hemligt uppdrag i en vecka, förhoppningsvis
ska jag kunna berätta på tisdag vad det är jag har hållit på med :-) 

Men det var ju inte det jag tänkte prata om, utan vikten.
Eftersom jag var borta i torsdags kunde jag inte träffa
Sarah så vi tog våran vägdag igår istället.
Jag har gått ner 0,5 kg denna vecka!

Jag kan inte fatta att jag faktiskt gått ner varje vecka!
Vissa veckor har det ju inte varit mycket som försvunnit
men jag har gått NER och inte upp och det är det som är viktigt.
Minus 4,9 totalt.. Nästa vecka klarar jag 5-kilosstrecket :-D

Igår gjorde jag en fin matlista som jag ska hålla hela veckan, sånt har
ju varit lite svårt nu när jag varit borta och inte kunnat styra själv riktigt.

Härligt att vara hemma igen! :-D

Kommentarer
Postat av: karro

Vad du är duktig Hella:) Är du hemma i veckan? Isf så kanske jag kikar förbi något;)

2010-03-21 @ 21:42:46
URL: http://karoliinae.blogg.se/
Postat av: Erica

Uppdatering med bildbevis önskas ;)

2010-03-23 @ 20:50:37
Postat av: Anna

håller med föregående talare! nu vill jag läsa lite good news! :)

2010-03-25 @ 17:46:25
URL: http://tend0.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0