Vi har fått en ny kompis!



Kolla det röda märket vid nosen...
Så går det när nyfiken hund möter inte lika nyfiken katt



Igår kom han, våran lilla hund Chivas.
Tio veckor gammal och sötast i världen (såklart!)

Jag och maken har ju pratat länge om att skaffa hund men tillfället har aldrig kännts rätt, men så
för ca en vecka sen sa M att "nu gör vi det, så vi kommer ut mer och rör på oss!"
Det är ju såklart världens bästa argument så ju mer vi tänkte på det desto mer övertygade blev vi
om att det var nu eller aldrig, jag menar, jag är arbetslös så jag är ju ändå hemma hela dagarna.

Allt har gått så himla snabbt så jag har nog inte riktigt hängt med.
I fredags hittade M en annons på blocket och igår tog han hela j-a dagen på sig att  hämta honom.
Det var 35 mil enkel resa så det tog ju sina timmar...

Jag jobbade 9,30-14,30 igår, som tur var, men resten av dagen och heeeela långa kvällen var
ju bara en enda lång, astråkig väntan på att dom skulle komma ;-)

Idag blir det massa timmar men gos, bus och utomhusvistelse. KUUUUUUUUUUUUUUL!!!

Kommentarer
Postat av: JeNNie

så sÖt!!

2008-10-30 @ 20:22:18
URL: http://jennieowre.bloggspace.se/
Postat av: trollrumpan

Men vad tusan. Hur länge sen var det vi pratades vid? Jag visste ju inte att ni skaffat en sån söting. Vad roligt.

2008-11-06 @ 16:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0