Hella & Marcus-listan

Hittade en lista på en blogg jag irrat mig in på.. En "ny" en dessutom, härligt! ;-)

Vad heter ni?  Hella & Marcus
Hur träffades ni?  På internet, M tog initiativet
Hur länge har ni varit tillsammans?  Fem fucki´n år imorgon!! :-O
Är ni förlovade?  Ja, tillåme gifta :-D
Bor ni ihop?  Naturligtvis
Har ni barn?  Nej
Har båda körkort?  Nej
Isåfall, vem kör bäst?  Marcus, av förklarliga skäl... ;-P
Kommer du ihåg er första kyss?  Nej det gör jag tyvärr inte
Vem sa "Jag älskar dig" först?  M, i ett sms efter två veckor
Vem är äldst?  Jag! Ett helt ÅR äldre, herregud!
Vilka stjärntecken är ni?  Oxe & lejon.
Vem är längst?  M, han är 1,89
Vem sjunger bäst?  JAG utan tvekan!
Håller ni i handen på stan?  Nja..  oftast inte för vi "går så olika" om ni fattar..
Var nån av er oskuld när ni träffades?  Javisst, alla fem.
Kände ni varann innan ni blev ihop?  Nej.
Blev du kär i första ögonkastet?  Nej, vi hade inte tänkt att det skulle bli nåt mellan oss
Har ni någon speciell låt?  Tror inte det..
Har ni stora framtidsplaner?  Klart vi har :-D
Har ni gråtit i varandras armar?  Det har nog hänt ja
Har ni varit utomlands tillammans?  Det beror på, sommaren 06 tillbringade vi ca 4 timmar i norge
Vilket är ert bästa minne?  Oj, det finns så många.. Bröllopsdagen kanske?
Vem lagar bäst mat?  Båda är väl lagom bra tycker jag
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?  Slösar bort våra liv framför den förbannade tv:n där M somnar vi 21
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?  Självklart!
Blir du lätt svartsjuk?  Har aldrig haft anledning
Brukar ni bråka?  Väääääldigt sällan bråk men visst blir det diskussioner ibland
Ringer eller SMS:ar ni mest?  Sms:ar mest men ringer också.
Vad är hans/hennes finaste kroppsdel?  Hans ögon tror jag
Brukar nån av er prata i sömnen?  Båda men det är rätt sällan
Brukar nån av er snarka?  Jag gör det men M vägrar tro på att han också gör det :-)

Feel free att kopiera men tala gärna om för mig så jag kan läsa era svar sen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0