Min lilla to-do-list

Varför slappa när man kan göra en massa saker?!


*Vika tvätten som hänger i köket (eftersom vi inte har någon tvättstuga än)

*Fixa undan drivorna med ren tvätt i sovrummet

*Ringa Råsa

*Sy grejen till Birgitta

*Ringa mina arbetsgivare och ge båda tråkiga besked (känns ju skitkul)

*Tvätta en 40-tvätt och en 60-tvätt (känns ju också skitkul)
*Kolla på sjukt många "Men in trees"-avsnitt (verkligen kul på riktigt)
*Rota fram alla trasiga glödlampor och proppar mm
*Åka och lämna grejer på återvinningen
*Inventera frysen och göra matlista
*Gräva bort lite snö framför växthuset (är i desperat behov av mina tomatfrön!!)
*Bjuda in folk på ljusparty (det går även bra att bjuda in sig själv)
*Dammsuga
*Skotta SNÖ nu igen!! Det skulle ju bli VÅR nu! >:-(
*Kolla upp lite bygdegårds-grejer
*Leka en massa ute med Chivas
*Snygga till i köket, det ser ut som FAN!
*Vattna blommor
*Ringa och avbeställa en bok
*Läsa tidningar som jag inte hunnit med


Detta är vad jag kommer göra idag och imorgon,
det borde hålla mig sysselsatt i ett par timmar iallafall ;-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Näääw du ringde mig inte!

2009-03-27 @ 18:11:30
Postat av: Lisa

Oj va mycket du hann göra på en dag. Hehe idag hann jag sätta en vindruva i halsen (läskigt för jag var själv hemma) men jag hostade ut den som tur var. Jag har gått från soffan till kylskåpet också :)

men jag antar att man får va lite slapp ibland.



Keep it going! Kram

2009-03-28 @ 11:07:03
URL: http://www.ungdomshalsa.se/ungdomsbloggen
Postat av: Erica

Hmmmmm....Uppdatering Nu. Bättring Hella ;) kram Erica

2009-04-21 @ 10:05:53
URL: http://rutingriderica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0