Inspirerande dag med mamsen!

Bröd

Idag har jag och mamma varit till Alsen på trädgårdens dag.

Vi tittade på den fina lilla visningsträdgården som är under uppbyggnad
och vi lät oss inspireras till köp av diverse ”höstiga” perenner.
Smaskigt surdegsbröd sålde dom också så det var man ju tvungen att uppmuntra ;)

Taniga små solarRosa skönhetSmått och gott!

Soliga, taniga blommor, en rosa astillbe, alunrot och ett litet wildcard som jag hoppas blir nåt fint ;)
Krokus- och pärlhyacintlökar till stora kitteln vid vägen blev det också. Jag känner mig nöjd!


Kommentarer
Postat av: sandra

sv: haha, ja visst är de lite roligare? =DDD

2009-09-14 @ 11:27:55
URL: http://sirax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0