Späckat schema...

Igår var jag ledig och gjorde absolut ingenting på hela dagen.
Det var så skönt att bara löka i soffan med dåliga repriser och min fina virkning :-)
Känns som att jag behövde det om man kollar på vad som ligger framför mig...

Idag är det liksom andra bullar. Sitter och skissar på vårprogrammet till bygdegården redan,
samtidigt som jag försöker få tag i folk som jag vill ha på kulturveckan på densamma.
19-25 oktober kommer jag alltså ha jääääkligt fullt upp med kultur på kvällarna :-)

Dessutom har jag visst tagit på mig rollen som underhållnings-samordnare till farmors
85-årskalas 7 nov och det betyder massiv övertalning av alla 21 kusinerna eftersom jag vill
fixa nån slags kör... Bra att vi har en musikestet till i klanen som gärna vill hjälpa till :-D

Parallellt med dessa projekt håller vi på att som bäst planera och ordna till en liten happening på
Halloween för några få invigda kusiner med respektive. Tur vi är 6 pers på det.

Fullt ös mao.

Sa jag att jag däremellan jobbar 6 dagar i veckan och har make, hundar och hus att sköta?

Det är kul när det rör på sig :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0