Home, sweet home...


Eller?

Inatt sov vi i Backen så idag när vi kom hem fick vi denna trevliga överraskning.
Jag hade glömt att jag stängt av ett extra-element i köket och golvvärmen var långtifrån på max.
Eftersom vi inte har någon ström i yttre och inre farstun efter "uttags-branden" (vi kopplade ur hela uttaget
och ledningen till undervåningen som gick genom det) så har vi nu tre element mindre på undervåningen.

Vår elektriker kommer på tisdag eller onsdag, gissa om han är efterlängtad!?!

Nej, jag tror jag ska koka lite te, gå upp på övervåningen och tända en massa ljus,
svepa in mig i en fleecefilt och drömma trädgårdsdrömmar en stund, istället för att
sitta nere i köket och frysa och känna fingrarna sakta bli till kött-isglassar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hur varmt har du idag då? Själv har vi ju vedspis i köket så här nere behöver vi aldrig frysa.. Mohaha.. Fast -30 är fan inte skoj alltså.. :(

2010-02-22 @ 09:38:00
URL: http://sajumiid.blogspot.com/
Postat av: Hella

Jotack, idag är det hyfsat, men då har vi fått andra problem istället...

2010-02-22 @ 12:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0