Mums!



Idag blev det extra lyxig midag!
Karibisk kyckling med mangosalsa ur Annas kokbok "Från mitt kök"  som jag skrivit om tidigare.
Den boken har verkligen gått varm här hemma, jag tror jag har provat varenda varmrätt snart!
Maken är mycket nöjd med min nya inspiration i köket och han berömmer mig varje dag,
trots att han aldrig tidigare varit tvungen att äta så mycket blomkål och andra suspekta grönsaker ;-)

Imorgon är det vägning och jag är lite nervös faktiskt...
Jag tror inte jag har gått ner nåt efter min helg och vecka hittills.
Jag har småfuskat lite väl mycket, så jag har bestämt mig för att vara jättenöjd
så länge jag inte har gått upp det lilla jag gick ner förra veckan ;-)

Men det hindrar väl inte att man håller tummarna för att det hänt nåt ändå! ;-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0