Ja herregud... :-)

I onsdags kväll kom dom, min käre bror och hans tjej.
Kläderna satt som en fuckin´ schmeck och dom var hur nöjda som helst :-D
Kändes ju jäkligt bra måste jag säga, eftersom jag bara kört på känsla!


Före förvandlingen      
Före förvandlingen     Efter förvandlingen
Så här kommer dom att se ut på forum och det är mitt fel! :-D


Snygg bror i enormt sexig skjorta... ;-DSnygga peruker!Matchande stövlar
Pyntad kattBlingat katthuvudModesty Fältskog och Agent Slemmig

Är det någon av er som ser dom där nere så hälsa från mig ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda

ÅÅÅHHHH!!! FY FAN, JAG DÖÖÖR ALLTSÅ!!! SNAJDIGT VÄRRE...;) NÄSTAN SÅ MAN BLIR LITE AVIS....ELLER INTE...;)

2008-11-07 @ 12:05:53
Postat av: J

Haha! Åh vad jag blev sugen på att klä ut mig nu!

2008-11-07 @ 12:11:18
URL: http://sommardrog.blogg.se/
Postat av: Hella

Linda: Ja visst fan blev det vackert!! ;-D



J: Jag håller med! Varför klär man inte ut sig oftare?!

2008-11-07 @ 12:13:56
Postat av: Trollrumpan

Haha, men så snyggt. Kläderna satt ju som perfekt. Och vad dom gjorde sig bra i dom. Duktiga du :)

2008-11-07 @ 13:24:06
Postat av: Hella

Trollrumpa: Tackar å bockar bruden! :-D

2008-11-07 @ 15:51:41
Postat av: Fryslorten

Jag tror aldrig jag sett någon av dem så där snygg förr! Särskilt inte din bror, som jag trots allt sett i bävernylonoverall och Team Boro-toppluva.

Bra jobbat, gullet. Du kanske borde överväga att ha det som ett extraknäck på allvar? :)

2008-11-08 @ 22:01:32
Postat av: Imber

Shit! Vilka skills du besitter!

2008-11-10 @ 14:03:54
URL: http://akvariumet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0