Bråda tider!

Idag blir det systuga deluxe!
Imorgon kväll kommer brorsan och hans tjej för att
hämta kläderna så det är bäst för mig att dom är klara då!

Vet inte än om jag ska jobba imorgon men det är ju nästan så att jag hoppas på
att jag inte ska jobba.. men OM jag ska det så vore det ju bäst om det blir
kvällspasset för då kan jag ju sy på dagen iaf.

Ikväll blir det pyssel hemma i köket, ska bli kul, hoppas bara någon kommer ;-)
Jag tänkte göra armbandet här nedanför och göra klart örhängena som jag
tänkte skulle höra till, men det blir nog till att sy som det ser ut just nu!
Allt beror på hur bra det går idag.. :-)


Halvklara örhängen
Fint armband


Kommentarer
Postat av: Linda

Skynda skynda, mycket tid kvar, mycket tid kvar, skynda skynda!!! (Citat Gunde Svan, Fångarna på Fortet)...:)

2008-11-04 @ 12:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0