Julkänslan är på ingående!


Snart klar..Äntligen nästan färdig ;-DRött garn passade ju himla bra :-D

Förlåt att ni fått vänta så länge på uppdatering men nu är den äntligen här!
Hjärtat är färdigt sånär som på den lilla träbiten som ska hälsa välkommen..
eller god jul... eller kanske båda...  Jag har inte bestämt mig än.

Kransen hänger dock redan på dörren eftersom jag rätt snabbt
märkte att lingonris torkar och ramlar av inomhus...  Hehehe
Jag har bundit ett rött garn runt också för att hålla ihop det lite extra.
Känner mig rätt nöjd måste jag säga, men till nästa år vet jag att jag måste ta
ännu mer lingonris för att få lite tjocklek, och att jag ska göra allt på samma 
gång så inte den ena halvan hinner torka och förstörs när resten ska på ;-P


Massa granVackert med hemstöpta ljus!Provar ut vinkel

Igår fick jag ytterligare ett pynt-ryck och drog upp i skogen med
Chivas för att plocka granris för att ha på farstukvisten!
Det blev någon slags girlang eller vad man ska kalla det..

Jag band ihop grenar med varandra och sen band jag fast det på räcket så
det ska se lite mysigt ut till jul tänkte jag. Om det nu håller så länge...
Jag upptäckte ju att det var papperssnöre jag band med..
Meeeen det får la sitta tills jag fått tag på något annat mindre papprigt. :-)

FöreEfter

Jul--känsla--deluxe!

Kommentarer
Postat av: Linda

Really nice! Ser ut som ett riktigt "tomtebo" på farstukvisten..;) Eller var det grankvisten...;) tihi tihi...! Du kan du, stinta!

2008-11-28 @ 00:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0