Längtar!!

Snygga väskor!!

Jag ska börja med homeparty-försäljning för ett alldeles nystatat
företag som heter Scandinavia Marketing.se
I startväskan som man får (allt i den blir mitt när jag sålt för 13000!) 
ingår en valfri väska från Kara James eftersom vi ska sälja dom.

Min väska kommer förmodligen till veckan och jag längtar som fan!
Jag har valt en brun med hål i bältet, tycker den ser lite tuff ut ;-)
Nog för att jag brukar gilla väskor men denna är ju bara SÅ SNYGG!

Här är väskorna som jag kommer sälja, alla utom lilla Rae.

Ska verkligen bli kul att prova på något nytt, jag hoppas att jag kan
bli av med min scenskräck tack vare detta, annars kan det nog bli svårt ;-)

Kommentarer
Postat av: Trollrumpan

Den svarta var ju snygg. Men dyra priser var det. Eller får man dom suuuuuperbilligt via dig då?

2008-11-08 @ 19:37:12
Postat av: Hella

Dom blir nog inte mycket billigare via mig tyvärr.. Men du slipper ju iaf frakten ;-)

2008-11-10 @ 23:43:06
URL: http://stortochsmatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0