Nystart!



TITTA!!
Idag har maken börjat kakla badrummet!!
I duschen och på golvet blir det samma plattor, det är lite
smutsigt, oljigt verkstadsgolv över det hela tycker jag.

Efter ett långt break börjar vi dra igång operation badrum/tvättstuga igen.
Det har varit så mycket annat på sistone så det har inte blitt nåt av med
renoveringen men nu är det på G igen! Känns ju jäkligt bra måste jag säga! :-D

Idag ska han sätta dom stora plattorna i duschen och  sen ska vi till stan för
att handla lite till Chivas, bla något som han kan ligga på i köket.

Jag har fått i uppdrag att skrapa bort fuktspärrs-klet från taket för att sen måla
det vitt vilket ska göras så snart som möljigt helst.. Likaså i tvättstugan.
Dessutom ska ju fogarna fortfarande skrapas i tvättstugan... SUCK!
(NEJ jag har inte gjort det än..)

Vi får se när jag lyckas göra allt detta... Jag är ju inte direkt känd för min snabbhet!

Kommentarer
Postat av: Fryslorten

Herregud, låtsas att det är en gigantisk fjärrkontroll som ska rengöras? ;) I know you like it..

2008-11-08 @ 22:04:28
Postat av: Imber

Hej!



Vad kul att du har kommit igång med bloggandet igen. Verkar som vi båda fick den goda idén!



Nu är ju jag ledig och fågelfri så jag kan fika när som helst och skulle gärna träffa dig! Kanske denna vecka? Passar det dig? Onsdag har jag lite fullt upp, men annars är det lugnt.

2008-11-10 @ 14:01:33
URL: http://akvariumet.blogg.se/
Postat av: Hella

Fryslorten: HUR kommer det sig att du alltid minns alla mina konstiga intressen långt efter att jag själv glömt bort dom?? ;-P



Imber: Himla bra av oss att börja blogga igen, så vi kan underhålla varandra litegrann ;-)

Jag ska faktiskt in till stan på torsdag, vet dock inte hur länge jag blir inne, kommer vid 10 och ska på massage vid 12.. Vi kan ju höras något..?

2008-11-10 @ 23:47:18
URL: http://stortochsmatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0