Morgonstund har lingonkrans i mund



Igår morse var det så fint när vi vaknade så jag och Chivas tog en lite längre
morgonpromenad upp i skogen för att plocka lingonris och springa lite.

Han var lös hela tiden och skuttade runt och var så snäll och duktig så.
Han var dessutom RIKTIGT modig hos tjurarna också, så när har han
aldrig varit förut! Det tar sig ;-)

Lite skraj till en början..Låtsas nosa på stenarnaSupermodig!   (och nej, tjuren har INTE tuggat i sig Chivas huvud..)

Av lingonriset ska jag göra en fin krans till vår ytterdörr, jag har hittat en knagglig
"ring" av grövre ståltråd som jag tänkte pyssla sönder och tillverka ett hjärta av
istället.. Det är bara att hoppas det blir lika bra i verkligheten som i mitt huvud ;-)


SkördenSer du hjärtat?Frusen tistel i förgrunden,  frusen skog i bakgrunden

Kommentarer
Postat av: Imber

Vilka fina bilder du tar!

2008-11-27 @ 19:37:32
URL: http://akvariumet.blogg.se/
Postat av: Hella

Tack bruden! :-D

2008-11-28 @ 17:03:40
URL: http://stortochsmatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0