Fru Målare!


Igår var jag duktig! Även i förrgår var jag himla duktig!
I tisdags började jag dagen med att skruva ner alla grejer på framsidan av huset
och sen tvättade jag hela grejset alldeles själv! Stolt som fan efteråt då ;-)
 
Råsa och Ante (Ja, han heter faktiskt så. Med ett t och utan h på slutet) kom igår kväll
och hjälpte mig med att måla allt jag tvättat så dom var också himlans duktiga :-D
Allt var ju tänkt som en överraskning till min käre make som befunnit sig på annan ort
sen i måndags. Han skulle komma hem idag. Gissa vem som kom precis när vi gjort klart!?

Kan dock helt säkert säga att jag inte blev grinig för att han kom och förstörde min
överraskning, jag har haft så SJUUUUUUUUKT tråkigt sen han åkte!

Skönt att du är hemma älskling och skönt att bara ha två väggar kvar att måla nu :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0