Sköna söndag

Godis!
Jag har hittat ett tillfälligt användningsormåde för lördagsfyndet! Mmmmm...


Söndagens auktion inbringade inte så hemskt många fynd.
Vi var båda lite rastlösa och ville hellre åka upp till Åre.

Jag lyckades dock ropa in ett gigantiskt "tråg" som har använts som matho till grisar.
Den ska jag ställa framför min framtida lilla pysselverkstad och där ska den få blommor i sig.
Det kommer bli jättefint! Måste bara få hem den från mor & far först hehehe...
Maken ropade in sex stycken gröna koppar för 20 kronor som jag var lite intresserad av.
Jag hade inte tänkt ropa in dom men är SÅ glad att han gjorde det för jag gillar dom mer för varje dag :-D

Vi åkte därifrån rätt snabbt, vid 13 tror jag det blev. Upp mot åre och alla fantastiska hus!
Skulle kolla lite på Copperhill men infarten till hotellet var avstängd... typiskt! När man väl åkt alla mil...
Vi får väl ta det om några år då istället. Typ när vi blivit rika som troll och kan hyra hela kåken en helg.

Kolla så snygga koppar!                  
Fina koppar!  Grisho
                                            Tråget är enormt och får bli kvar i Backen ett tag..


Kommentarer
Postat av: Erica

Älskar glasburkarna! Vad kul att åka på auktioner, varför gör jag aldrig det?? Kram på dig!

Ps. Vilka ursöta hundar ni har :)

2009-08-21 @ 20:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0