ÄNTLIGEN sommarens första auktion!

Idag har vi varit på sommarens första auktion!

Vi hittade en hel del och mer blev det allt eftersom dagen gick så till
slut hade vi lyckats ropat in lite grejer som vi kände oss nöjda med :-D
Tyvärr blev det jäkla långtråkigt emellanåt för det var många rop mellan grejerna
Vi kom vid 10:15 och åkte 17:33. Gissa om vi var "mätta" då!

Maken ropade in en massa grejer till sin lilla loppis och jag ropade till mig själv.

Kolla vilka fynd jag gjorde!

Hittade en likadan tårtkniv som jag redan har, tänkte att det kan vara fint med två likadana.Söta bägare eller nånting i mässing ;-)Riktigt fin värmeljus/pelarljuslykta!Endast 20 kronor fick jag ge för dessa två!


Imorgon blir det sommarens (förmodligen) sista auktion på hemmaplan, min hemby Arvesund.
Dags att sova så man orkar med alla nya fynd och snacksaliga bysbor!

Kommentarer
Postat av: Marit Irene Jektvik

God smak, god smak!

2009-08-15 @ 23:59:35
URL: http://maritirene.blogspot.com/
Postat av: Hella

Tack så mycket Marit!

2009-08-21 @ 20:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0