Mini-update

Men herregud så länge jag varit borta nu, flera veckor, ja nästan månader utan
bloggeri! (Jag tycker inte att listorna räknas riktigt..)
Det har dock varit rätt skönt faktiskt, jag har ju haft en del andra saker för mig :-)


Detta har hänt sen sist:
Chivas har hunnit växa sig stor och stark
Vi har hunnit med både vinterkräksjukan och influensa.
 Vi har både väntat på en ny valp OCH den har hunnit dö i någon
mystisk sjukdom som drabbade hela kenneln, tråkigt som bara den! :-(
Vi har hjälpt ett par kompisar att flytta till vår by, äntligen jämnåriga grannar!
Vi har haft supermysig nyårsmiddag med Råsa/Christoffer och bror Micke/Linda.
Kusinträffen blev en succe med alla fina maskeradkläder, maken var "snyggast"
  som den smått alkoholiserade och vulgära dansbandsbruden "Margot"
Vi har haft köldrekord i köket; ynka +13 grader mötte oss en morgon!


KALLT!! Då får man göra vad man kan för att försöka få upp värmen ;-)

Det var ett litet urval av mitt dec/jan.
To be continued...


Kommentarer
Postat av: Minibesttrollmamman

Och du fick besök av en minibest som till och med fick chivas att bli trött ;)

2009-02-04 @ 22:17:31
Postat av: Tessan..

Va trist med valpen :( Länge sendan förresten.... miss u!!

2009-02-14 @ 16:01:06
Postat av: Hella

Minibest....: Ja det har jag visst missat! Ska se till att lägga upp lite bilder från besöket senare :-D



Tessan: Ja det var lite trist men ändå rätt okej nu med tanke på att vi inte kommer ha tid att uppfostra den när vi jobbar båda (om jag nu får lite mer timmar) och JA det var jättelängesen! julafton right? SKANDAL I say! Vi saknar er med!!

2009-02-19 @ 12:19:23
URL: http://stortochsmatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0