Senaste nytt!!

Jamenjagveeeeeeeeeeet att jag är jävligt seg på att uppdatera just nu
(eller snarare fortfarande..)
Fick mig nästan en utskällning i ämnet i fredags när jag lunchade med
bästis-Råsa och svägerske-Isabelle*, dom gnällde så fasligt på att jag inte
tänkte på att dom var uttråkade och behövde underhållning
(hur man nu kan tro att mitt liv har något att erbjuda av den varan..)

SENASTE NYTT är iaf att Isabelle har fått sin lilla bebis!
Den kom vid 21 igår kväll och var frisk och kry och flickig :-)
Jag hoppas på att få hälsa på snartsnartsnartsnart!

GRATTIS Isabelle!!!




*Isabelle är inte längre min svägerska på riktigt så ingen behöver
  gratulera till mitt nya brorsbarn eller så ;-)

Kommentarer
Postat av: Karin

Nu tycker jag väl också att du kan uppdatera lite oftare. Men jag vet inte om Råsa har nån rätt att gnälla i ämnet, för det var ett bra tag sen det hände nåt i den bloggen med. Men det kanske beror på att hon flyttat rakt ut i vildmarken:) Kram

2009-02-19 @ 11:24:33
URL: http://kersa.bloggspace.se
Postat av: Hella

Jag vet att jag är sorgligt dålig på att uppdatera, det är för att jag är arbetslös och därmed alltid väldigt upptagen, ok!?

Ska dock verkligen försöka göra ett ryck denna vecka och "komma igång" igen, det är ju ändå lite kul ju :)

Och ja, det beror på flytten att Råsa inte uppdaterat, dom har ju inte fått internet än!! :-O

2009-02-19 @ 12:16:25
URL: http://stortochsmatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0