Dagarna går..

Mindre och mindre kvar av sommaren nu och sommarjobbet.
Börjar få lite ångest inför hösten; vad fan ska jag hitta på?!?
Förhoppningsvis kan jag väl jobba kvar som timvikarie på mina två ställen
men det är ju inte så kul längre att inte veta om man får vara ledig eller inte.

Kan ingen tala om för mig vad jag ska hålla på med?
Ge mig ett jobb, ett trevligt företag eller peka ut "den rätta" utbildningen?

Att det ska vara så satans svårt.

Är lite avis på brorsan och hans tjej. Han har redan utbildat sig till
grävmaskinist och hon håller på att bli förskollärare, sen har dom
utbildning och jobb klart för all framtid om dom vill.

Tänk vad skönt det vore...

Om jag bara kunde ta och bestämma mig!! Grrrrrr!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0