Zombie.. zombie... zom.. zzzzZZzZzz...

Men herregud..
Gör jag nåt annat än att jobba just nu?
Jag borde verkligen inte klaga nu när jag äntligen får jobba igen, jag vet,
Men jag är ju trött och håller på att bli klen och har VÄRSTA rethostan
som blir värre för varje dag och håller på att driva mig till vansinne!

Det är SYND om mig DAMN IT!!!!


Allt jag önskar just nu är att någon städar mitt hem GRUNDLIGT, plockar undan
allt plotter och skit, bygger färdigt min "hobbystuga" och flyttar ut grejerna, ser
till att snön försvinner, lagar en god middag, fixar min köksträdgård så det bara
är för mig att plantera och pyssla, ordnar en underbar sommar, rensar kattlådan,
kaklar färdigt badrummet och köper alla grejer som saknas, ställer upp som
gratis kock och PT för resten av livet och slutligen laddar ner ALLA avsnitt av
Desperate Houswives (ifall jag skulle råka kolla färdigt på Men in trees), kokar
ett par koppar te och bäddar ner mig i en NYpunktSNYGGpunktSKÖN soffa.

ÄR DET VERKLIGEN FÖR MYCKET BEGÄRT???



Det tycker inte jag.

Kommentarer
Postat av: Linda "Duff"

Tycker inte jag heller. Det är verkligen inte för mycket begärt! Förstår precis hur du känner... Man e väl för fan ingen jävla Duracell-kanin heller..! Man må ju få en chans å pusta ut och ladda om nån gång emellanåt, ya knaaaw..;) Men I guess man får väl va gla att man får vara tacksam...;)

2009-03-18 @ 22:50:35
Postat av: Anonym

Fram tills nu hade jag kunnat ställa upp på en del av arbetet för en mindre ersättning, säg lite kakor eller så.

Det är lite synd om dig, det är det. Slava sådär. Fy fan. Hemmafru is the shit.

2009-03-19 @ 19:22:56
Postat av: Kim

Du får lite sympati från mig... men jag har ju iofs en ny och skön soffa ;)

2009-03-19 @ 21:15:12
URL: http://blog you!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0