Intensivkurs?

Nu är det bara tre månader till jag fyller 30.
Borde man inte ha körkort då? JO, det borde man!!

Jag har hållit på med den här skiten i ca 7 år nu och jag är LESS.
Less på att jag hela tiden lägger ner pga ena eller andra anledningen.
Nu har jag blivit arbetslös och funderar på om en intensivkurs kan vara nåt..
Åka iväg och tok-koncentrera sig på BARA körkortet.. Jag tror det skulle vara bra.

Ringde till hammarstrand idag och frågade lite om kursen och hon som svarade
var så charmigt förvirrad och lite småskum så det gjorde mig bara ännnu mer sugen.
Måste dock fundera liiiite till, det är ju en del pengar som ska ut på en gång,
men nog fan skulle det vara värt det om jag gör klart det här evighetsprojektet! :-D


"Att ta tag i saken, eller inte, det är frågan"

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja nu måste du skaffa körkort! Speciellt om du gör det i Hammarn för då kan du hälsa på mig i huset bredvid :) Kram på dig Gamle vän!

2010-02-15 @ 21:15:12
URL: http://rutingriderica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0