Lugna gatan

Jag vill ha sommar NUUU!!!!
Jag vill ha sommar NUUUU!!!

Idag är maken hemma HELA långa dagen, minns inte när det hände på en lördag senast.
Vi ska bara slappa och ta det lugnt idag, handla lite och maken ska ut på skidor
med Chivas, men annars kommer det gå i slowmotion och det ska bli så skönt!

Ikväll är vi bjudna till brorsan och hans tjej och några kompisar på Melodifestival-kväll, det ska bli kul :)
Skönt att få lämna huset för ett tag, börjar bli less på dom här väggarna nu... ;)

Det blir en liten utmaning för mig, jag har ju börjat med GI så jag måste planera något bra snacks..
Jag ska INTE äta av chipsen eller det andra som dom kan tänkas bjuda på, jag ska hålla mig till mitt.
Hoppas det går bra bara, jag vill inte göra bort mig redan från början... :-)

Nu: Vika tvätt
Sen: Komplettera inköpslistan
Efter det: Virka :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0