Sol=glädje!



Solen skiner för fullt ute, jag blir så GLAD av sol!! (Men vem fan blir inte det? ;-))
Full med energi och allt som ska göras känns inte hälften så jobbigt helt plötsligt!

Idag är jag ensam hemma för maken är i Strömsund och dömmer hockey hela dagen.
Jag tänkte jag skulle passa på att försöka städa lite grundligt i farstun, rensa ur lite bland
makens alla jäääääkla skor som bara ligger i ett skåp och skräpar... Sen kan det ju vara
roligt att hitta igen alla vantar och mössor som jag letet efter i höst men inte hittat. ;-)

Chivas ska ut på äventyr idag, vår kompis Henke som har 5 st draghundar ska låna honom
för att köra spann skogen! Han och Marcus körde förra helgen också och Chivas ÄLSKADE
det så han kommer nog att ha kul idag :-D Kaidan och jag får klara oss själva :-)

Igår var vi ju till brorsan och tittade på melodifestival och hade det trevligt som fasen!
Jag gjorde iordning morotsstavar och rostade, salta nötter med hjälpa av min söta svägerska,
och det var SÅ j-a gott så jag tänkte inte ens på att jag inte "fick" äta chipsen! :-D

Hoppas att det kommer gå lika bra idag med att undvika de onda bondkakorna i kylen...

Kommentarer
Postat av: Claes

Härlig vinter bild du tagit.

2010-02-08 @ 19:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0