Tillbaka på bloggen!



Efter lång frånvaro och mycket "tjat" från olika håll tänkte jag nu göra come back här!
Jag är ju ändå arbetslös så jag kan ju inte riktigt skylla på att jag inte har tid... ;-)

Första inlägget tänkte jag skulle bli en liten sammanfattning av vintern so far i bilder,
men som det ser ut så har någon raderat bilderna jag tog när det var fint ute så jag
tappade sugen! Jävla skit också, jag som hade fått till ett par riktigt fina! GRRRRRR!!!

Det får bli lite sommarminnen istället, nu är det inte länge kvar till trädgårdandet drar igång! :-D

Man kan inte vara nere med en solgul smörboll!I år kommer jag INTE göra om misstaget att hälla ut hela blomfröpåsen på samma plätt...I år ska skörden bli större och framförallt med fler sorter!
Suddigt men gott! Snart är det dags att så fröna... :-DHär ska jag bo när jag blir stor!Min enda ros blommade vackert!Goda, snirkliga ärtor
Underbart med färg!Taniga små solarSugarsnaps är gottgottigottgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0